woensdag 31 mei 2017

Wandel4daagse @Norg

Vandaag gewandeld met heerlijk wandel weer erbij.
Ruim 12 km heb ik gelopen vanmiddag.
Een mooie afstand om te lopen om te kijken als ik wel 10 km kan wandelen.
Volgende week, 6,7,8 en 9 juni is de wandel4daagse in Norg.
Dit jaar hoop ik toch echt te kunnen mee lopen.
4 avonden 10 km lopen moet toch te doen zijn.
Van mijn hamstrings heb ik geen last meer van, ik blijf netjes mijn oefeningen doen om dit tegen te gaan.
Alleen mijn rechter knie werkt nog niet helemaal mee, maar elke dag verbeterd dit, ik ben daar wel positief over.
Dat ik mee gedaan heb aan een wandel4daagse is ook al heel wat jaren geleden, denk ruim 30 jaar!
Maar goed, dit zou voor mij nu toch echt te doen moeten zijn.
Afgelopen maanden bij BeweegReden Norg veel bewogen met verschillende sporten.
Ik heb mijn lichaam nu veel beter leren kennen.

Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews