maandag 26 juni 2017

@Roden Run van Roden #sportenmetnah @pixiesportswear @cwxbenelux

Àfgelopen zondag de Run van Roden gelopen.
Met erg veel zin gestart.
Het was die dag heerlijk hardloop weer.
Onderweg mij ergens verstapt met mijn rechterbeen, omdat ik binnen in mijn rechterbeen bijna niets voel merkte ik pas later dat er iets niet goed was.
In eerste instantie wilde ik minimaal 2 ronden lopen en als het lekker ging misschien wel een derde ronde.
Zondag heb ik maar 1 ronde gelopen wilde het risico niet nemen om vervelende blessure op te lopen.
Opgeven is echt niet wat voor mij, denk wel dat het deze keer het zeker verstandig was.

Aan de CW-X broek en shirt lag het zeker niet, geen last dat ik het te warm had.
De blauwe shirt van Pixie.Sports Wear van Microfiber is een ademend, soepel en zacht materiaal.

Volgend jaar hoop ik er zeker weer bij te kunnen zijn en minimaal 2 ronden te kunnen hardlopen.

Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews