zondag 19 november 2017

@Emm_Sports @pixiesportswear @DecathlonNED @cwx_usa @TomTom Baggelhuizercross Crossloop 6,3km gelopen

Vanmiddag 6,25 km in 37:35 min gelopen.
Een cross loop over drie ronden rond baggelhuizer plas.
een mooi rondje maar het strand gedeelte in het zand vond ik erg zwaar.
Niet alleen lichamelijk zwaar, mentaal vond ik het nog veel zwaarder.
Ik moest op dat gedeelte goed mijn hersenen gebruiken om te blijven lopen, been omhoog en weer terug.
Met mijn rechterbeen had ik de meeste moeite om te blijven lopen.

Met het blauwe T-shirt  van Pixiesportswear met de tekst sportenmetnah hoop ik te laten zien dat iedereen kan/wil en moet kunnen sporten.


De CW-X Endurance Generator Tight ondersteunt de heupen, rug en onderste buikspieren om zo je core en knieƫn te stabiliseren. Daarnaast geeft het een gerichte ondersteuning aan de heupflexoren, hamstrings, bovenbenen en kuiten om zo de kniegewrichten verder te stabiliseren.
Stabilisatie en stimulatie van de bloedcirculatie
Als je op ruwe ondergrond sport,  zorgt deze broek voor de extra stabiliteit die nodig is om je over ongelijkmatig en onstabiel terrein te navigeren.  De variabele compressiezones in de tight stimuleren ook de bloedcirculatie. Dit zorgt voor meer zuurstof in de spieren en minimaliseert de opbouw van melkzuur. Dit verbetert je uithoudingsvermogen en hierdoor herstel je sneller.
Niet allen de broek heeft mij goed geholpen maar de Top heeft ook bij gedragen om ondanks mijn NAH toch te kunnen presteren.
Wil je ook graag kunnen presteren en kun je wat hulp gebruiken vraag informatie aan  EmmSports
Insulator Web Top is ontworpen met de gepatenteerde EXO-WEB™ technologie voor gerichte ondersteuning. Gericht op spier- en gewrichtsondersteuning aan de boven rug.
Het CW-X® PATENTED EXO-WEB™ ondersteund de bovenste rug om de houding bij activiteiten te verbeteren. Dit helpt ook bij een betere balans en zorgt dat de armbeweging grotere efficiĆ«ntie hebben bij de beweging.
Sporten met NAH dat is wat ik en vele anderen doen, het is gelukkig aan de meeste van ons niet te zien dat wij nah hebben, gelukkig maar.
Het is wel nadrukkelijk aanwezig en zorgt ervoor dat wij continue moeten werken om te presteren.
www.runmetnah.nl

Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews