vrijdag 19 januari 2018

@Emm_Sports @cwx_usa @IntersportSR Sporten met ondersteuning brengt je verder.

Na een dag rust genomen te hebben wilde ik toch vandaag een rondje hardlopen.
Met +3 graden en een gevoelstemperatuur van -5 graden buiten heb ik gekozen om de CW-X Endurance Generator Tight en de CW-X Insulator web top te dragen.
Beide kleding stukken zijn geschikt om in te sporten bij kouder weer buiten.
Zij geven mij mij de stabiliteit en evenwicht voor de best mogelijke houding om te kunnen hardlopen.
Dankzij de CW-X sportkleding is mijn lichaamshouding verbeterd en nog veel belangrijker ik heb meer vertrouwen in mij zelf gekregen om te kunnen presteren tijdens het sporten.


Iedereen kan mij mentale steun geven, maar de CW-X kleding geven mijn spieren steun.
Met NAH gaat het sporten mij niet niet meer zo goed af als voor die tijd, het kost mij nu ook veel meer energie om het te kunnen.
Maar de energie die ik daarvoor terug krijg is ongelooflijk en maakt ook veel andere dingen mogelijk.
Steun kan ik zeer goed gebruiken tijdens het sporten, de ondersteuning om nog beter te kunnen bewegen met het gevoel dat ik ondersteund wordt.
Na nu drie jaar weer te kunnen hardlopen durf ik nu ook meer naar voren te kijken, doelen te zetten op sportief gebied.

Ik ben erg blij met mijn Nike Air Zoom Pegasus 33 schoenen.
Ze lopen niet alleen erg lekker maar dankzij de zool heb ik ook meer grip op de ondergrond erg fijn als er van die gladde plekken zijn. 

Niet alleen het sporten gaat mij nu beter af, maar ook op andere gebieden durf en kan ik nu meer.
Bewegen maakt je mentaal ook een stuk sterker.
Ik durf en kan met gerust hart zeggen dat sporten goed voor je is, het kan je leven zoveel meer geven om ervan te kunnen genieten.
Met of zonder beperking sporten doet wat met je.


Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews