donderdag 5 april 2018

EDNAH cursus en hardlopen met NAH

Woensdag 4 april ben ik samen met anderen met de EDNAH cursus begonnen.
Van ervaring naar ervaringskundig.
Woensdag was het kennismaken met elkaar, de hoe en wat van de cursus doorgenomen, maar ook er thuis studie bij hoort.
Daar ben ik vandaag mee bezig geweest, als je ouder wordt gaat het leren niet zo als je nog jong bent.
Met NAH is dit nog wat lastiger te noemen.
Met de digitale versie van de cursus op de computer maakt het lezen van de stukken voor mij een stuk simpeler, minder vermoeiend dan voor mij.
Na de vragen gedaan te hebben een ervaring verhaal geprobeerd te schrijven.
De hoofdpunten heb ik op geschreven nu er een verhaal van maken.
Omdat ik best wel moe was in mijn hoofd heb ik mijn hardloop schoenen aangetrokken om een rondje te gaan rennen.
Tijdens het lopen in mijn hoofd het verhaal in elkaar proberen te zetten.
Binnenkort er mee verder, nu wat rust nemen.



Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews